top of page

עורך דין משרד הביטחון: פיצויים וזכויות החיילים שנפגעו במלחמת עזה ("חרבות ברזל")





חייל קרבי עומד ליד טנק

בזמן כתיבת מאמר זה, נמצאת מדינת ישראל בעיצומה של מלחמת עזה ("חרבות ברזל"), אשר פרצה ב-7 באוקטובר 2023, בהתקפת טילים של ארגון החמאס על מדינת ישראל, ובטבח המחריד ומעשי הזוועה אשר ביצע החמאס ביישובי הדרום.

 

ההכרה בחיילים כנפגעים

משרד הביטחון הכיר מיידית בחיילים שנפצעו בקרבות. אנשי אגף השיקום של משרד הביטחון הגיעו לבתי החולים, עברו בין הפצועים, ודאגו לרישום מסודר של הפגיעות.

הפצועים קיבלו מענק ראשוני ויחלו לקבל לאחר מכן תגמול חודשי על חשבון התגמולים אותם יקבלו בעתיד.

 

אז מה הבעיה?

האתגר האמיתי יתחיל כאשר החיילים שנפצעו יוזמנו לוועדה רפואית של משרד הביטחון, ויהיה עליהם להוכיח את הנכות שנותרה להם כתוצאה מהפגיעה במלחמה. במצב כזה כדאי להעזר בעורך דין מומחה לתביעות משרד הביטחון, על מנת שהנפגע יוכל לקבל את אחוזי הנכות הגבוהים ביותר, וכפועל יוצא את הפיצוי המקסימלי ומלוא הזכויות המגיעות לו על פי חוק.

 

הפתרון

ההליך בוועדה הרפואית הנו הליך משפטי לכל דבר ועניין. עורך דין מומחה בתביעות משרד הביטחון אשר מכיר את ההליך על בוריו, יוכל לסייע לנפגע במימוש מלוא זכויותיו. עורך הדין יבחן את התיק הרפואי של הנפגע, את מהות הפציעה ומורכבותה, וידאג להעלות את הטענות המתאימות בפני חברי הוועדה הרפואית. בנוסף, יבחן עורך הדין את החלטת הוועדה וימליץ על ערעור במקרה הצורך.

 

זכרו, עורך דין משרד הביטחון ישפר את סכוייכם לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר עקב נכותכם וידאג שתקבלו את מלוא הזכויות עקב הפציעה.

 

אני מאחל לכל הפצועים במלחמה החלמה מהירה ומשתתף בצער המשפחות השכולות.

 

 

 

 

.

 



4 צפיות
bottom of page